dinsdag 21 april 2015

Wat vond jij van Textielplein DOEplein 19/4?

Een mini enquete met 3 vragen over de buurtactiviteit Textielplein DOEplein. 
Door: Saskia Dellevoet


Al bij gekomen van Textielplein DOEplein? Wij wel en we hebben ervan genoten! Natuurlijk zijn we ook erg benieuwd naar wat jullie van Textielplein DOEplein vonden. Daarom 3 vragen. 

Vul je ze in als je erbij was? Alvast bedankt!

INVULLEN (link Gesloten)




UPDATE 10 mei 

De evaluatie is gesloten. Een paar mensen hebben de moeite genomen hem in te vullen en daarmee zijn we erg blij! Enkele reacties:

Wat vond je goed aan de dag? 
de heerlijk spelende kinderen (de sfeer was ook erg goed door het heerlijke weer en de gezellige muziek natuurlijk :-) )
Ik heb weinig kunnen rondkijken omdat het bij onze demonstratiekraam de hele middag lekker druk was. Ik vond daarom vooral de algemene sfeer leuk en al die enthousiaste mensen die onze technieken kwamen uitproberen.


Heb je een tip? 
Het doel van de middag was niet duidelijk. de workshops waren me ook niet duidelijk. Bij wie kon je nou wat doen? misschien bordjes ophangen bij de tafels en kramen?
Ik zou het hele plein er meer bij betrekken. De zuidkant van het plein was nu een beetje stil. Jammer daarom dat de schapen er niet waren, want dan had dat deel ook meer geleefd denk ik. Omdat onze kraam met zijn rug naar het inspiratiecafé stond hebben we daar weinig van mee gekregen. Een andere opstelling om de kramen er ook meer bij te betrekken. Een volgende keer misschien toch wat verkoopmogelijkheden, er werd nu regelmatig gevraagd: wat kan je hier kopen? Meer duidelijkheid over waar en wanneer er workshops gegeven werden, daar werd een aantal keren naar gevraagd en ik wist er geen antwoord op en had ook niet echt tijd om het uit te gaan zoeken.


Overig
Als er weer iets op de rol staat help ik graag weer mee, heb ervan genoten.

En wat vonden wij ervan als organisatie? 


In een woord: geweldig! Wij zij n nog even gezllig blijven hangen na afloop. En natuurlijk altijd voor verbetering vatbaar. Voor een 1e buurtactiviteit van Textielplein Tilburg, houden we er een fijn gevoel aan over! We hebben veel blije gezichten gezien en iedereen speelde en kletste met elkaar. De combi met het Inspiratiecafé van Contour de Twern was ook sterk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten